luni, 18 aprilie 2011

Utilizarea cremelor cosmetice facute in casa


La targul ce tocmai a trecut am vorbit cu multa lume despre "cremele" facute in casa. Am pus ghilimele pentru ca majoritatea sunt de fapt amestecuri de grasimi fara parte umeda asa cum este o crema. In lipsa apei care sa asigure o hidratare a pielii, "crema" folosita nu are efectul scontat si lumea se plange ca pielea este mult prea imbacsita cu grasime si oarecum lipsita de fermitate. Este perfect adevarat, celulele nu isi recupereaza turgescenta doar din grasimi, le trebuie apa. Cel mai eficient mod de utilizare a cremelor facute in casa este acesta:
pe fata curata se pulverizeaza apa de flori, apa minerala, sau ser fiziologic, cat sa fie fata umeda. Fara sa va stergeti aplicati o cantitate mica de unguent. Nu folositi cantitati mari la o singura aplicare deoarece toate unguentele facute in casa sunt suficient de grase. Daca nu aveti nici una din variantele de lichide de mai sus fierbeti un litru de apa timp de 10 minute si apoi dizolvati in apa o lingurita de sare de mare. Lasati sa se raceasca si folositi asa cum am explicat.
Daca folositi unturi de corp principiul este acelasi - dupa dus/baie, aplicati untul de corp pe pielea umeda.
Asa obtineti si emoliere si hidratare.

Un comentariu:

  1. Da, si cu mine ati discutat despre subiect la targ. Am incercat si este foarte diferita senzatia. Ma bucur ca nu am aruncat untul de corp pe care il aveam de ceva vreme si care nu-mi facea nici o placere sa-l folosesc pe uscat ;)

    RăspundețiȘtergere