marți, 16 noiembrie 2010

In cautarea raspunsului


M-am apucat aproape acum doi ani sa-mi fac sapunul meu asa cum imi place mie: fara chimicale fara mirosuri traznitoare, fara o patrime crema hidratanta. Pentru ca nu poti sa faci numai o bucata de sapun am inceput sa le fac cadou. Cei ce le-au folosit s-au aratat incantati si m-au impins in lumea turbata a comertului. Ca sa fi competitiv trebuie sa ai un blog, cel putin un magazin virtual personal sau sa-ti vinzi produsele pe magazine deja celebre , sa ai un link pe nu stiu unde, sa mergi la targuri, sa socializezi la diverse evenimente de profil si asa mai departe.
Intrebarile mele sunt: in aceste conditii "agitate" cand mai ai timp sa savurezi ceea ce faci? Unde mai este placerea amestecurilor facute pentru suflet si nu pentru buzunar? De ce trebuie sa fac sapun cu ulei de cocos, care se vinde bine pentru ca face spuma, cand mie-mi place cel din ulei de masline? De ce trebuie sa raspund politicos atunci cand sunt intrebata daca nu am sapun roz? Oare toata aceasta agitatie in jurul buzunarelor nu dauneaza inimii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu