duminică, 28 noiembrie 2010

Happy feet


La solicitarile pline de patos ale unor doamne aflate in mare suferinta, am mesterit o minunata crema pentru calcaie. Faci o baie fierbine, cureti bine pielea moarta de pe picioare, le usuci bine si le dai cu crema. Pui in picioare o pereche de sosete din bumbac sau de lana si stai in pat. Daca faci asta seara, pana dimineata vei avea niste calcaie ca noi. Pentru calcaie ca de bebelus repetati povestea timp de o saptamana. Crema are la baza uleiul meu preferat, cel de masline, alaturi de care mai pun umarul si uleiul de samburi de struguri, untul de mango - foarte cremos si hidratant, apa de trandafiri in care am dizolvat ingredientul secret si pentru un adaus de emoliere am pus si niscaiva lanolina. Pentru ca si picioarele noastre merita un pic de parfum am aromat toata "lucrarea" cu ulei esential de ienupar, lavanda si lamaie. Aceste uleiuri au proprietati antiinflamatorii, de regenerare epiteliala, de relaxare. Toate aceste eforturi trebuiesc facute din timp daca vreti sa purtati de revelion cei mai frumosi pantofi decupati ;)
Toate cele bune!
P.S. Nu uitati de scrisoare pentru Mos Nicolae!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu